Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 kwietnia 2012

Rozdział trzeci.


Była 12:00 pomyślałam ,że jeszcze jest trochę czasu i poszłam wziąć prysznic . Następnie wysuszyłam włosy i  ubrałam zielone rurki , czerwoną bokserkę , szarą basebolówkę  i szare conversy .  Nata ubrała się podobnie tylko rzeczy miała w innych odcieniach ubrała jeszcze zieloną czapkę . 
-Gotowa ? – popatrzyłam na siostrę.
-Jasne !
-Dobra chodź idziemy .
Wyszłyśmy z domu o 14:00 . Kasia czekała na nas już pod London Eye . Ktoś złapał mnie w pasie .
-Cześć – Przytulił mnie.
-Zayn ! – Uśmiechnęłam się . – To moja siostra Natalia .
-Hej . Miło mi cię poznać .
-Heh . Wzajemnie !
Obróciłam się , tam już szedł Harry , Niall , Liam z Danielle i Lou z Eleonor  . Louis , El , Dady i Daniell poszli na London Eye . Haroldowi i Niallerowi przedstawiłam siostrę.
- Cze-cześć – Zaniemówił Harry .
-Hej  – Natalia zrobiła wielkie oczy .
-Więc ty jesteś Natalia .
-Tak , to ja  – zaśmiała się .
-A więc , czy chciałabyś iść ze mną na gorącą czekoladę ?- Zapytał słodko Harold.
-Bardzo chętnie .
Ja , Zayn , Kasia i Nialler poszliśmy na miasto .  Zayn kupił mi ogromnego białego misia , a Nialler Kasi naszyjnik ze srebra z literką "N".
-Kasia ! – zawołałam po cichu .
- No ?
- Wy ze sobą jesteście ?
-Tak  – Stanęłam jak wryta  . Przytuliłam Kasie i zaczęłyśmy skakać w miejscu .
-Co wy robicie ? – Zapytał ze śmiechem Zayn.
-To ty jeszcze nie wiesz ? Kasia jest z Niallerem !
-Ty ! Blondyn ! Nie pochwaliłeś się . – Zayn złapał Irlandczyka i zaczął go czochrać .
   Razem z Malikem postanowiliśmy się przejść. Szłam z nim kawałek  , on nagle zatrzymał mnie i spojrzał w oczy.
-Marta, chciałem Cię o to zapytać nawet pierwszego dnia – powiedział.
-Tak ?
-Czy chciałabyś ? Czy byłaby taka opcja…  Byś była ze mną ?
-Zayn – popatrzyłam na niego – Tak ! - Uśmiechnęłam się  i wtuliłam w jego tors . Nagle kątem oka zobaczyłam ,że Natalia idzie za rękę z Haroldzikiem.
-Zobacz w prawo . 
-Łoł ! Szybko poszło . Hahaha. – Zaśmiał się Malik .
Podbiegłam do moich gołąbków .
-Siema misiaki .
-Ma-Marta ! – Zająknęła się Nat.
-Spokojnie . – powiedział nadal śmiejący się  Zayn.
-Ekh . Może ja ten .. Pójdę już. – Spojrzał w dół Hazz.
-Nie , ej Harry . Nie idź . – Przytuliła go Natalia.
-Dobra to my was zostawiamy . – Pociągnęłam Malika za rękę .
 Poszliśmy poszukać Kasi i Niallera . Oni tymczasem siedzieli na ławce obok budki z Fast-Foodami . Irlandczyk standardowo się obżerał a Białas piła Cole .
-Hej ! Jestem głodna ! Niall ! Smaka mi narobiłeś na tortillę ! – Zaśmiałam się .
-Zaczekaj pójdę Ci .  – Pociągnęłam Malika za rękaw .
-Nie , ja jestem za gruba , poza tym żartowałam !
-Cicho ! Nie jesteś za gruba – przytulił mnie -  zjemy na pół też jestem głodny.
-No chyba ,że tak – zaśmiałam się.
Siadłam obok Kasi . Ona nie zwracała na  mnie uwagi była zbyt zajęta Niallerem . Zjedliśmy  i  poszliśmy poszukać  Liama , Danielle , Louisa , Eleonor , Harrego i Natalii. Wszyscy znaleźli się przy London Eye .  Chłopcy odwieźli Kasię , później mnie i Natę .
Zayn pocałował mnie i dodał . – Pamiętaj ,że jesteś wyjątkowa !
Przytuliłam go i zobaczyłam ,że Natalia przytula Harrego. Weszłyśmy do domu , nikogo nie było  na lodówce wisiała kartka od mamy  „Wyszłam do koleżanki obiad macie w lodówce jest lazzania” .
-Lazzania ? O fu ! Nie mam ochoty na nic po tej tortilli . –Zaśmiałam się .
-Ja w ogóle nic  nie zjem. – Rzuciła Natalia.
-Dziewczyno ! Czy ty coś dzisiaj jadłaś ? – Zapytałam.
-No tak śniadanie …
-Tylko ?! – Krzyknęłam .
-Marta ! Nie chce być gruba !
-A idź ! – Zaśmiałam się. - Okej spać ! Jazda ! Jutro do szkoły .
-Harry chodzi do szkoły w Londynie ?
-A co to za pytanie ?
-Tak jakoś – wzruszyła ramionami.
-Nat ! ona ma prywatnego nauczyciela w szkole to by go zabili !
-Rozumiem, dobranoc siostra !
-Dobranoc. – Odparłam.
Poszłam wziąć prysznic  , następnie wysuszyłam włosy  i przebrałam się w piżamę . Przechodząc obok pokoju Natalii zobaczyłam ,że pisze z kimś sms’y . Ciekawe tylko z kim… 
_________________________________________________
CZYTASZ = KOMENTUJESZ !
Czy ktoś to wgl czyta ? :D  Jeśli macie jakieś propozycję kogo by dodać do postaci to piszcie w komentarzach :*

6 komentarzy:

  1. mnie dodać! :D
    ja czytam i komentuje! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chwilę temu znalazam Twój blog. Przecytałam wszystkie rozdziały jakie do tej pory wyszły i muszę Ci powiedzieć, że strasznie mnie zaciekawiło. Mam nadzieję, że nie będziesz kazała nam czytelnikom długo czekała na kolejny rozdział. Ocywiście dodaje się do obserwatorów. Pozdrawiam ;)

    Serdecznie zapraszam również do siebie: http://one-direction-colorful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super : ) zapraszam wszystkich do siebie :) zapraszam do siebie na tt : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe opowiadanie :).

    pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słowa! Twoje opowiadanie też jest fajne i będę wpadać częściej. :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! Zaśmiałam się jak czytałam , że Harry i Nat idą za rączkę i tulą się :D .I że wszyscy mają swoją drugą połówkę. :D
    Świetny blog naprawdę. ♥

    OdpowiedzUsuń