Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 maja 2012

Rozdział dziewiąty.


-Zayn ! – Spojrzałam mu w te śliczne brązowe oczy.
Chłopak pocałował mnie i podszedł do Maćka.
-Mógłbyś nie dotykać mojej dziewczyny ?  - Powiedział wkurzony .
-To moja przyjaciółka spokojnie – odparł . – Ja kocham Natalię !
-To kochaj  - Zayn  objął mnie ręką w pasie i ruszyliśmy w stronę jego samochodu . Spojrzałam tylko przepraszającym wzrokiem na Maćka. Pojechaliśmy do domku chłopaków .
-Marta ! – Zawołał Hazz i mnie przytulił . Na dół zszedł Dady, Louis i Niall .
-Stęskniłem się dziewczyno – Przytulił mnie Liam.
-Ej bez takich czułości , robię się zazdrosny – powiedział Zayn.
-Ty zawsze jesteś zazdrosny – wyszczerzył się Nialler.
-Haha , cześć wam . Louis mam dla Ciebie marchewkę – Lou zrobił wielkie oczy.
-Kocham Cię – przytulił mnie .
-Tak ja Ciebie też – zaśmiałam się .
Zayn spojrzał na  Lou  takim wzrokiem którego się można przestraszyć .
-Możemy pogadać ? – Złapał mnie za rękę Harold.
-Jasne – zarumieniłam się .- Dzisiaj wszyscy mnie łapią za rękę.- Harry uśmiechnął się i weszliśmy na górę.
-Mówiła coś o mnie Natalia ? – Zapytał.
-Nie, ale Hazz .. Ona ma chłopaka – zrobiło mi się strasznie przykro gdy zobaczyłam ,że po jego policzku spłynęła łza. Przytuliłam go i w ciszy przesiedzieliśmy tak chwilę.
-Jak już mówiłem ty jedyna mnie rozumiesz – spojrzał mi w oczy. Tą chwilę przerwało chrząknięcie Liama.
-To ja idę do Niallera – przytuliłam jeszcze Harrego i Dadyego i wyszłam z pokoju, chciałam iść do Nialla, ale usłyszałam głos Liama .
-Co ty sobie wyobrażasz to dziewczyna Zayn’a !
-Ona mi się po prostu podoba ! Ładna jest, ale nadal czuję … Chyba coś do Naty.
-Ta..
Nie chciałam już tego słuchać i poszłam.
-Cześć Irlandczyk .
-Witaj piękna – zarumieniłam się.
-Co robisz ?
-Gram w FIFĘ z Lou – marchewkowy potwór pomachał.
-Cześć Boo Bear – zaśmiałam się.
-Jestem Swag Master z Doncaster !
-Ale twoja Mama mówi na Ciebie Boo Bear.
-No bez takich, siadaj na kanapie – uśmiechnął się.
-Chcesz pograć ? – Zapytał Niall.
-Nie dziękuje,  nie umiem – zaśmiałam się.
-Nauczę Cię – Louis podał mi joysticka.
Graliśmy z dobrą godzinkę , do pokoju wszedł Zayn.
-Ej, księżniczko szukałem Cię – uśmiechnął się Malik.
-No chłopaki mnie uczą grać w FIFĘ – w tym momencie do pokoju wbiegł wystraszony Dady.
-Hazzy nie ma !  Wybiegł bredził coś o moście Tower Bridge.
-Chłopaki szybko ! – Zawołałam i wybiegłam z domu. O dziwo dobiegłam pierwsza.
 Zauważyłam Harolda spacerującego po moście.
-Harry – zawołałam i rzuciłam się mu na szyję. – Myślałam ,że sobie coś zrobisz !
-Czemu miałbym coś sobie zrobić ? Poszedłem odreagować – spojrzał mi w oczy . – Podobasz mi się. Ty jedyna mnie rozumiesz, wreszcie musiałem to powiedzieć.
-Harry ! Ja kocham Zayn’a i nic tego nie zmieni.
-Marta ja nie mogę tego ukrywać..
-Zostaw mnie.
Nie miałam ochoty na rozmowę i ruszyłam w stronę domu.
-Cześć dziewczyno ! – Powiedziała ze sztucznym uśmiechem.- Co tam u chłopaków ?
-Jak zwykle dobrze, nie mam ochoty z tobą gadać Sydney, cześć –warknęłam.
-Oho ! Widzę ,że źle Ci się układa – zaśmiała się. – To pa !
Szłam przed siebie skręciłam w jakąś  uliczkę, po  drodze spotkałam pijanego Maćka i trzeźwą Natę.
-Ej co jest ? – Zapytała Natalia przytulając mnie.
-Później Ci opowiem, teraz chodź odprowadzimy Maćka – wymusiłam uśmiech.
Odprowadziłyśmy chłopaka i po drodze do domu opowiedziałam siostrze całą historię było mi źle mówić przy niej o tym co powiedział Harold. Natalia wtedy dziwnie na mnie spojrzała.
-Podobno mnie kocha.
-Natalia przestań ! Masz Maćka ? Bawisz się nimi !
-Nie , nie bawię się po prostu czasami myślę o Harrym, ale kocham tylko Maćka.
-Mówiłaś ,że się boisz i ,że może Harold Cię nie kocha. To wszystko kłamstwo!
-Nie ! Ja Harrego kochałam !
-Przez dwa tygodnie ? Jakoś Ci nie wierzę.
-Przestań, kochałam go ,ale nie tak bardzo jak Maćka.
Już nic się nie odzywałam .. Rozumiem ,że dla miłości można dużo, ale jak mi szkoda Harrego! Weszłyśmy do domu od razu poszłam pod prysznic, była już 12:23. Ubrałam piżamę, obejrzałam jeszcze powtórkę serialu „Pamiętniki Wampirów” i położyłam się do łóżka. Nagle do pokoju weszła Nat.
-Ej, ja mówiłam prawdę i nic już nie zmienię.
-Wiesz, wierzę Ci. Dobranoc – uśmiechnęłam się.
Zamknęłam za Natalią drzwi i jeszcze raz przeczytałam SMS. Włączyłam sobie piosenki. Myślałam o Zayn’ie , Harrym. Wysłałam SMS do Naty może to głupie bo jest w pokoju obok : „Mogłabyś przez trochę nocować u Kim ? Kasia by u nas nocowała. Proszę :*” . Na co Natalia odpisała „Nie ma sprawy :))".
_____________________________________________________
Nie lubię tego rozdziału ! Chujowe, pozdrawiam. Nie wyszedł mi. Dziękuję za 885 wejść ♥ ! A w szczególności Jo i Kasi :33
CZYTASZ = KOMENTUJESZ

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny rozdział . ^^
    Biedny Haroldzik zakochał się . :C
    Zajebi*e tooo jest. ♥!
    Czekam na kolejny rozdział ♥
    oraz zapraszam do mnie : http://diary-of-a-girl-deep-in-thought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pijany Maciek i trzeźwa Nata <3

    OdpowiedzUsuń
  3. KOOOOCHAM! Z każdym rozdziałem lepiej się czyta twojego bloga!
    Baardzo mi się podoba i już czekam na kolejne!
    Pozdro,Jo ;*

    OdpowiedzUsuń