Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 maja 2012

Nowe postacie.

Martyna Code
Ma 20 lat pochodzi z Polski , jest starszą siostrą Jo. Ma chłopaka o imieniu Taylor. Martyna jest miła , dowcipna ale czasami potrafi wkurzyć.


Jo Code
Jo <Asia> ma 18 lat, siosta Martyny. Jo nie ma chłopaka. Jest bardzo zżyta z Martą, jest przecież jej kuzynką.

Taylor Laurent
Ma 21 lat jest chłopakiem Martyny. Tay jest miłi i uczynny.
                                       
Justin Bieber 
18-letni gwiazdor (Kanadyjczyk)  Marta go uwielbia, zna jego wszystkie piosenki tak jak i Niall. Jest uczynny, miły i umie bardzo dobrze pocieszać.
____________________________________________________
No to mamy nowe postacie ;)).  One pojawią się dopiero za kilka rozdziałów, ale wolałam wam je juz przedstawić! Myślę, że wam się spodobają :3. Dziękuję za powyżej 1300 wejść ! ♥

4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać rozdziału z nimi. Ciekawi mnie jak wpleciesz ich w opowiadanie. Czekam na rozdział :)

    U mnie już 16 rozdział.
    one-direction-colorful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak ja. Nie mogę ię doczekać ; ] ; >

    Kocham bloog!
    Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jestem ładnaa xD
    CHCE JUŻ KOLEJNY ROZDZIAŁ!!!!!!! xx
    /Jo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :D obserwuje i będzie mi miło jeżeli wejdziesz na mój : ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń